Formulár - reklamácia / vytknutie vady

Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu – vytknutia vady produktu v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

Reklamačný formulár nájdete nižšie.

Obchodník: MonteCommerce s. r. o., Kožušnícka 916/7, 911 05 Trenčín, IČO: 55 844 669, 

e-mail: info@vejpka.sk

  1. Záručná doba na predávané produkty (tovary / služby) je 24 mesiacov.
  2. Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu uplatňuje bezodkladne po zistení vady produktu. Pri  uplatnení vady produktu – vytknutí vady predloží aj predmet vytknutia vady a doklad o nadobudnutí vlastníctva produktu (napr. doklad o kúpe, faktúra, záručný list a pod.).
  3. Vadu môže spotrebiteľ vytknúť - uplatniť osobne u obchodníka,  alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla obchodníka: MonteCommerce s. r. o., Kožušnícka 916/7, 911 05 Trenčín, IČO: 55 844 669, e-mail:  info@vejpka.sk
  4. O vytknutí vady produktu obchodník poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.
  5. V prípade ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady produktu písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.
  6. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu;
  7. Za účelom vytknutia vady produktu môže spotrebiteľ vyplniť protokol o vytknutí vady produktu / reklamačný protokol nachádzajúci sa na webovom sídle obchodníka: www.vejpka.sk

Reklamačný formulár / vytknutie vady 

Reklamačný protokol / protokol k vytknutiu vady č.

Obchodník:
MonteCommerce s. r. o.
Kožušnícka 916/7
911 05 Trenčín
IČO: 55 844 669

Kupujúci:

Reklamovaný produkt:

Doklad o kúpe č.:

Dátum zakúpenia produktu:

Dátum uplatnenia reklamácie:


Reklamované vady produktu:

 

 


Spotrebiteľ si uplatňuje právo na:

☐ riadne, včas a bezplatné odstránenie vady
☐ výmena súčasti produktu
☐ výmena vadného produktu za bezvadný
☐ zrušenie kúpnej zmluvy
☐ primeraná zľava z ceny produktu

☐ Spotrebiteľ súhlasí s doručením dokladu o spôsobe vybavenia reklamácie obchodníkom SMS správou alebo e-mailom a za tým účelom poskytuje obchodníkovi telefónne číslo alebo e-mailovú adresu, kam mu bude doklad zaslaný.

Tel. číslo:
E-mail:

Uplatnenie reklamácie bude vybavené do:

Dátum:

Kupujúci:

na stiahnutie / tlač - Reklamacny_protokol_Vejpka

Používáme ověření věku Adulto